Daisypath Anniversary tickers

Di Ambang Raya 2010

salam semua..
selamat hari raya
aku taw korang semua dh kat kampong masing2x kan.
ni aku jeles neh

well..

semah masih beronline di PEJABAT!
huhu..aku masih belom cuti since semalam
esok dh nk raya

semalam 8 jam di ofis
aku habes kn masa dengan menjahit manik baju raya aku
tok dan tok dan
nasib la bos besar,kecik xde
maka i boleh menjahit dgn tenang
janji keja semua dh CLEAR!

belah malam ye
sesi mengacau rendang
dh 2 hari aku kacau rendang ni nk bg kering
mantap juga iman aku
sebelah kanan plak..sambil2 kacau pulut utk ketupat
daun palas dh bersepah2 dh kat bwh kaki, habes dapo maksu aku
sambil2 layan samarinda syurgamu ramadhan
feeling habes la

dekat kol 2 la gak nk siap semua tu
tapi aku tekad
semua harus jadi
nasib x terlajak lelap
sementara menunggu ketupat aku di rebus
bak mak aku ckp, rebus sampai lupus..maksud ye rebus sampai kering air.

so, arini masuk opis lagi
tp buat keja sendiri
nk sambung jahit manik
pandai sgt tertinggal jarum dan benang
nk jahit dgn apo nie??
tghari nk cabut dah
baju x pack ag
rendang segala ketupat lom pack ag
nasib biskut raya dh kirim kat abg,tq
ptg ni nk naik bas g LCCT
flight malam..
bermula la samarinda aku di hari raya

SELAMAT HARI RAYAMaaf Zahir dan Batin
dari semah & saddiken =)

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP