Daisypath Anniversary tickers

10.10.2010 Rembau Tragedi


"REMBAU: “Saya melihat ada mayat tanpa kepala dan ada yang putus tangan sebaik turun dari bas selepas kemalangan. Keadaan begitu tragis kerana banyak mayat bergelimpangan,” kata Bohari Saikon, 48, saksi kemalangan ngeri menyebabkan 12 kematian membabitkan dua bas, tiga kereta dan sebuah van di Kilometer 223 Lebuhraya Utara-Selatan (Plus) arah selatan berhampiran Pedas, petang semalam."
nauzubillahminzalim...
salam takziah kepada si mangsa dan keluarga terlibat
dan syukur kepada allah kerna aku bukan dikalangan mereka
by d way, masa tu aku pon on d way ke KL from JB
30 mins before kejadian berlaku, masa tu my bus 3km from tempat kejadian.
patut la aku jem teruk di simpang ampat
jln ditutup dan kenderaan lain terpaksa ambil laluan lama
bak kata driver bas smlm.."kena ambik jln 70-an"
dlm bas aku wondering, teruk mana kejadian,sampai tutup jalan
bila tgk gambar2 kejadian yg hubby emailed pagi td..masyallah..jgn la diduga mcm ni
ada yang mati tanpa rupa, putus tangan belum yang cedera parah
saikin semakin takut nak naik bas ekspress
tapi apa kan daya bagi rakyat yang berpedapatan ekonomi mcm kita
long distance hubby-wife mcm kami
kopak la nk naik flight tiap2 minggu.
harap2 mutu pengangkutan awam negara ni dapat diperbaiki
rasa ye patut gambar2 kejadian sebegini di iklan setaip kilometer higway tu
biar insaf semua pemandu..
nota:sape nk detail gambar kejadian, boleh tinggal kn email di msg box..ana x sampai hati la nk post semua di sini.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP