Daisypath Anniversary tickers

JOM MENANG RUMAH KEBAYA CONTEST

aku dh mula rasa bahang nk kawen

some of my fren ckp aku dh prepared mcm2
not at all la
masih saket kepala dgn tema

bila browsing kat tenet lagik la tambah saket kepala..
HELP me suraya anem!!

tgh2 browsing, tetiba anak mata stuck kat web ni Rumah Kebaya

ni la baju yang aku cari2...
come and browse to the page
karen bangat baju diakena la konsep aku grey puteh..




browse lagi...........
ada contest waa...suka suka!



REGRISTRATION FREE!!
DAPAT VOUCHER RM300 DARI RUMAH KEBAYA!! LEPAS LA BAJU KAWEN AKU!!
Jangan lepaskan peluang ni kerana setiap bulan dari JANUARI,FEBRUARI dan MAC, seorang pemenang akan dipilih bagi setiap bulan.
MAHU JOIN CONTEST?
Stepnya mudah
1. Anda mempunyai personal blog
3. Lihat pada pages contest ini
4. Ambil 2 gambar dan savenya
5. Jadikan gambar dibawah ini sticky selama seminggu dan di pages pertama selama sebulan di pages pertama anda.
6. Setelah anda meletakkan ini,anda haruslah email kepada kami informasi anda seperti:-
a. Nama anda pasangan
b. Tarikh wedding anda
c. Lokasi wedding
d. Alamat blog anda
e. Berikan 1 idea marketing terbaik dari anda untuk RUMAH KEBAYA MALAYSIA
kwn-kwn aku perlukan pertolonganan korang!!
tolong voute for aku!!
sop sop..i need ur support!!
ni kira advance hadiah kawen.hehehe.
BAGAIMANA CARA NK VOUTE?
1. enter to my blog
2. click to this link --> Rumah Kebaya
3. feel free to drop some sweet message on this entry.
sila la rotate step ini setiap hari.huhuhu.
come and support me, contest ni sampai MAC ini.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP