Daisypath Anniversary tickers

Ketika Cinta Bertasbih

depart from home 7.30..
enter to Lebuhraya Persekutuan
Dammm!! Ni aku menci ni
terkubur semangat nk g kije
tp kena keje semah

mana det nk byr bil
mana det nk nk kumpul kawen
mana det nk byr kredit
mana det nk bg mak ayah

sentuh pasal mak ayah ni
meruntum jiwa aku
sensitip jiwa mak nyah!
sentiasa doakan semoga mereka berdua dipanjang kn umur
agar aku sempat membahagiakan mereka

dengan gaji dan beban yg bertenggek di bahu ni
rasa sedey sgt..
aku masih belom mampu nk balas jasa org tua aku

sendiri kena pikir la
susah senang ada org kesah?
masing masing pon sebok mengkisahkan diri sendiri LAGIK susah

YA Allah, permudahkan segala jalan rezeki buat aku
YA Allah, kuatkan semangat ku.
AMIN.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP