Daisypath Anniversary tickers

AZAM TAHUN 2010
adakah anda berazam nak kuruskan badan dan sehat?

YA!!

WHY don't U start with HERBALIFE

Berjuta2 orang telah mencapai kejayaan mengawal berat badan dengan Herbalife.



HERBALIFE bukan benda baru skrg, I think most of us tahu akan kewujudan produk ini di pasaran kan?Produk ini sering digunakan untuk KURUS kan badan dan juga boleh TAMBAH berat badan mengikut cara permakanan yang berbeza.

Dulu aku pon susah nk percaya produk2x kurus ni,tapi akhirnya aku mencuba juga sbb nk kurus dan sehat. Penat dah,kalu jumpa org asyik ckp.."nape makin sehat neh?" adeeii..x tahu la mak nyah,dah bdn ni cepat jek serap zat2 makanan aku makan.hehehe.

Now almost 2 month aku guna produk ini utk kawal berat badan+senaman berterusan so far aku nampak improvement yer.badan rasa ringan.pls beer in mind,aku x replace teros meal aku dgn produk ini.i used to drink the shake for my dinner and breakfast.tghari aku tetap ambek nasi (1/2 senduk) dan lauk2.just elak makanan yang deep fried. after a month, aku measured, gueess what? average aku loss bout 8 inci.lengan dan pinggang.i really happy to continue and perhaps boleh kurus soon!!

pada sesiapa yang nk cuba/sedang ambek HERBALIFE ini, this month I have great offer for all of U. Offer sampai hujung bulan ini saja ye. kenapa?

If we can meet the required sales this January, then boleh ler kami continue giving discounts..so that's why at the moment this offer is up till end of January 2010 aje.

Harga Offer untuk Herbalife


Herbalife Tea Mix
Botol 50gram
Perisa: Lemon & Hibiscus
Harga Retail: RM125.28
Harga Ahli: RM96.28
Harga offer : RM93.00

Botol 100gram
Perisa: Lemon & Hibiscus / Peach
Harga Retail : RM217.08
Harga Ahli : RM166.83
Harga offer: RM160.00
Herbalife Formula 3
Harga Retail: RM112.92
Harga Ahli: RM86.32
Harga offer: RM82.00



Herbalife Formula 1
Perisa: Chocolate / Vanilla / Strawberry / Tropical Fruit / Cappucino
Harga Retail: RM158.76
Harga Ahli: RM122.01
Harga Offer: RM118.00

Syarat umum:
  • Payment - cash bank-in mesti full payment, no half or installment.
  • free self pick-up area: bukit jalil
  • add RM 15 for postage (Semenanjung) / RM30 (Sabah&Serawak)
nota kaki: Sesiapa yang nak 42% discount pun boleh dibincangkan...contact saya thru email.

jie @ azie  – (January 11, 2010 at 5:06 PM)  

waaaa...dah kurus ker isma..baguih2. tak lama lagi nk naik pelamin, hehe
pantang makan yer.. jgn tension2..

It's Me IsMahoneY  – (January 13, 2010 at 5:34 PM)  

azie pon boleh cuba,kalu nk kurus..hihi.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP